Ain Dzaya | Tips jadi total hensem kekal selamanya.

Assalamualaikum ♥

Merasa diri terlalu merendah diri kerana terlalu hudoh? Nak mengurat awek tepi jalan tapi beliau larik sebab trauma muka lebih stylo hudoh dari katak puru. hidup kucalana gara gara tak ofsem dan hensem.

ayuh!
Jangan risau. Jangan trauma. jangan bimbang. 
ain ada jalan penyelesaian yang mudah dan pantas untuk golongan sebegini kekal  flawness, ofsem, machooh, hennsemmm, eww eww selama lamanya.

produk ini tak memerlukan golongan sebegini cuci poket setiap bulan, malah sebesar taik cicak pun tak. mekema sekalian masih berpeluang bertukar dari mirip mirip sekor katak puru kepada seorang putera kacak di kaca mata mereka yang 'bermata'. Magik bukan? ^^

gila babengg la ain!
power!power!
kebaikkan menggunakan produk magik ini :

-menenangkan jiwa yang gelisah dan menghiburkan hati
-melunakkan hati yang keras serta mendatangkan petunjuk
-meningkatkan kekebalan tubuh
-meningkatkan kemampuan konsentrasi dan daya kreativiti
-mengubah cara komunikasi dan membuat keputusan dengan lebih baik
-mengurangi rasa takut dan ragu-ragu
-meningkatkan dan memperkuat kepribadian
-menyembuhkan penyakit normal seperti alergi, sakit kepala, flu, dll
-Mengubah beberapa kebiasaan buruk seperti makan berlebihan dan merokok

cara menggunakan produk magik ini;

1. Disunatkan dalam keadaan bersih.
2. Mengambil dengan tangan kanan; sebaiknya memegangnya dengan kedua belah tangan.
3. Digunakan di tempat yang bersih.
4. Disunatkan menghadap ke Qiblat dengan keadaan tenang dan khusyuk. 
5. Mulut hendaknya bersih terlebih dahulu tanpa sisa makanan.
6. Membaca ta’awwudz, yang berbunyi: a’udzubillahi minasy syaithanirrajim. Sesudah itu dibaca Bismillahirrahmanir rahim.
7. Disunatkan membaca dengan tartil


*dengan menggunakan produk magik ini juga golongan sebegini juga bakal dapat penuhi impian mereka dengan apa yang diimpikan selama ini. iaitu awek dan gadis yang bersifat

-Keanak-anakan
-Cantik - HATI mengatakan wanita itu cantik pada akhlaknya.
-Berakhlak Mulia
-Dari keturunan yang baik-baik.
-Bijaksana
-Tak sexi mexi pada lelaki lain kecuali suaminya.
-Memahami lelaki
-Pandai menaikkan semangat dan bermotivasi
-Bersopan-santun, sentiasa memaniskan muka.
-Berpegang pada agama-  kerana 4 perkara, kecantikannya, hartanya, keturunannya, dan agamanya
-Punyai kecantikan dalaman iaitu lemah lembut dalam pewarakannya tetapi prinsip dan nilai hidupnya begitu agung dan tinggi merantai dirinya.

*AMARAN : tapi kalau golongan sebegini  tak pandai menjaga batas pergaulan dan tak pandai menjaga diri tak mungkin akan memperolehinya.


Mempersembahkann!!

PRODUK TOTAL HENSEM KEKAL SELAMANYA.



bukti testimonial;

 


Daripada Ibnu Umar r.a berkata:
“Rasulullah s.a.w telah bersabda, hati manusia akan berkarat seperti besi yang dikaratkan oleh air. Apakah cara untuk menjadikan hati bersinar semula. Katanya dengan banyak mengingati mati dan membaca Al-Quran.”

PENAJA :  ALLAH S.W.T


p/s : entri terpanjang ain abad ini.

36 sayang Ain Dzaya ♥:

A retarded kitty berkata...

1 like.

Ieyza Afieyna berkata...

yup.. betul2... harap2 dapat jumpa lelaki HENSEM mcm nie :)

puteri cahaya. berkata...

salam... lama tak dengar khabar ain... how are you? study di Uitm Seri Iskandar ye? All the Best ya!

al-lavendari berkata...

bagus sekali entri ini .. mari gunakan produk ini tanpa was-was.

DAIRI SEDETIK LEBIH berkata...

Berjalan dan melawat blog awak. Nak jemput awak join segmen Farisha -> http://diarisedetiklebihfarisha.blogspot.com/2012/05/segmen-blogwalking-follower-diari.html

cikpjaz berkata...

nice entry my dear =)

NahDaTuLIzaH berkata...

setuju...:))

kaizenshinobi berkata...

Pergh... lme lagi la nak kekal hensem nih, tak sampai 30 juzu' ag... :p

Selendang Merah berkata...

sm suka...like :)

laskar pelangi berkata...

wah:))

FarhanahAdzlan berkata...

ini tips untuk kekal hensem dan lawa skali=)

Ohsemmm..
InsyaAllah akan terus istiqamah baca alquran walau sehelai sehari=)

Ida Firdausi berkata...

i like it!!! tapi susah nak jumpa laki HENSEM camni.. :)

Golden Rose berkata...

good tips...thanks for sharing

[sutera kasih] berkata...

wahhh terbaeklah.. :)

Kancil 8349 berkata...

:)

ms teyn teyn berkata...

semoga bakal suami ku akan teros turut menggunakan produk ni . hehe. like ;)

Syazwan Che Deraman berkata...

setuju...

wan akui, dah lama wan tak baca Alquran.

baru baru ni,
masa gi surau, sementara tunggu isyak.
ada baca al quran.
Ya Allah, baca pun sekat sekat.
dah lama tak baca.

harus kita ingat,
bila kita tak baca Alquran,
Al quran akan makin jauh dengan kita.

EG berkata...

Nice =) Sentap gua.

ain dzaya berkata...

@A retarded kitty like jugak!

ain dzaya berkata...

@Ieyza Afieyna erk..pastu bopren ieyna nak kepam celah mana ?

ain dzaya berkata...

@puteri cahaya. wmslm..yo2 putri!! ain sehat2 ajer...yup2! study uitm sri iskandar..nie mesti kes dah lama ta kdatang belog ain :">

ain dzaya berkata...

@al-lavendari dijamin halal sepenuhnya :)

ain dzaya berkata...

@DAIRI SEDETIK LEBIH insyallah..ain join :)

ain dzaya berkata...

@cikpjaz mekaseh :)

ain dzaya berkata...

@NahDaTuLIzaH betul3!!

ain dzaya berkata...

@kaizenshinobi bhahaha..sbb tu kene mula darik sekarang :p

ain dzaya berkata...

@Selendang Merah sm pun kene jdik cmni tawww!!

ain dzaya berkata...

@laskar pelangi kenapakah ?

ain dzaya berkata...

@FarhanahAdzlan bagusnyaa!! ameen moga farhana terus istiqamah :)

ain dzaya berkata...

@Ida Firdausi sbb tu kkita kene sentiasa berdoa dan berusaha mencari :)

ain dzaya berkata...

@Golden Rose welkem!

ain dzaya berkata...

@[sutera kasih] cepat2 carik future husband cmnie ..

ain dzaya berkata...

@Kancil 8349 :)

ain dzaya berkata...

@ms teyn teyn hebak la bakal suami teyn teyn..bagus!bagus!

ain dzaya berkata...

@Syazwan Che Deraman baguslah wan sedar, TUHAN pun makin jauh dgn kita :)

ain dzaya berkata...

@EG wa tak tuju pada sesape bro..lepas nie cepat2 insafbye bro !