Edisi Khas Penghujung 2011

Assalamualaikumwarahmatullah  (wajib jawab penuh wahai anak anak)

pejam celik pejam celik, 2011 sudah pun berlalu. sehari umpama 27.44364 saat. konklusinya, setahun umpama 18.2644 minit sahaja.  

kenapa masa berlari terlalu pantas? 

mejadikan ain seorang gadis sopan melayu terkelamkalibut terbaik tahun ini yang dapat melayakan diri ke grammy award 2011. sehingga tak sempat ain berjalan jalan menghirup dan memampatkan jiwa dan raga basikal baru mail tanpa tertinggal secebis bebola zarah pun berterbangan di angkasa. 

dengan harapan setinggi gunung Everest ada tinkerbel comel kaler biru muda datang duduk di bahu sasa ain yang berhati kudus ini, ain akan membuat permintaan supaya memberhentikan masa seketika. 

sebagai belas ihsan untuk ain merasai nikmat kehidupan yang tak terhingga ini bersama famili yang senantiasa terpaksa tahan nafsu amarah melayan kaletah anak anak yang annoying tak ketentuan hala. 

=.='


makin hari makin badan berketak ketak disebabkan mendapat lebihan sumber zat dari lembu punya susu sejak azali lagi. maka dengan itu otak juga makin berketak ketak. apatah lagi masing masing sedang kuat seteguh badang merangkak membilang usia untuk menjadi lebih taf cara pemikirannya seperti kakaknya.ehhehew.

Selayaknya, dalam kehidupan ini ain merasa diri ini umpama cebisan cebisan habuk yang berterbangan di udara untuk menjadi contoh terbaik kepada adik adik yang bijak. sedangkan ain sendiri juga sering salah laku korek hidung di khalayak umum, tinggal barang merata rata

mengamalkan gaya hidup yang sihat ; memblutut lemak sambil tidur...blalalalalala kalau perlu disenaraikan, dua entri belum tentu mencakupi kehendak jari jari yang sedang ghairah menari ballet ni. walhal usia ain kini sudah layak untuk menjadi contoh ibu mithali yang penuh kasih sayang abad ini.hik.hik.hik. standard la kan orang umur 20 =.='


Namun di sebalik asam masin lima posen kat kedai din , masih lagi terasa gulanya. 0.o...


(sila baca intonasi serius tanpa syak wasangka dan memek muka kening terangkat)

walaupun azam 2011 masih tersisa di celah gigi, ain akan korek semula untuk dilaksanakan pada tahun ini.ya.saya pasti. Hari ini 1.1.12 berdirinya ain di tempat tumpahnya darah, akan berusaha untuk membina pelan perancangan dan manyusun strategi bermula dari pengorekan di dasar otak terlebih dahulu supaya azam tahun ini lebih terlaksana sepenuhnya daripada tahun tahun lepas terutamaya untuk dapat dean list lagi semester 4 ini.

sekian, Terima kasih.

yang benar -> melah sutina -_____-"


8 sayang Ain Dzaya ♥:

NUR AYNIE berkata...

wahhh...dean list...hihi.gudluck... semoga di makbulkan...=)

Iffah Afeefah berkata...

teruskn menunaikan azam k

Fazreen Misbae berkata...

Gud luck dik..bahasa puitis ye..hehe

Ain Dzaya berkata...

@NUR AYNIE insyaallah sayang..doakan.. yer..

Ain Dzaya berkata...

@Iffah Afeefah insyallah ;)

Ain Dzaya berkata...

@Fazreen Misbae sama2..tadelah..bias je ;)

Ummi Hanie berkata...

slmt tahun baru ain ...

thanx komen2 kat blog akk ... klaka lak ayat2 ain dlm entri ni ;)

Ain Dzaya berkata...

@Ummi Hanie tade pelah akak ain taip ape yg otak nak muntahkan je ;)