Moshi Moshi Crafty ♥

Assalamualaikum

Ya ALLAH. dah lama sangat cari masa untuk belog ain. kalau dulu blog sentiasa nombor satu bukan dua, tiga di hati. tapi sekarang blog dah jadi nombor lima di hati. lepas ni kena gigih kembalikan takhta blog supaya kekal nombor satu di hati ain. susah nauu sekarang. selalu plan nak update paling kurang pun tiga kali seminggu. tapi, sekali nak update je, mesti kerja bersepah, tempahan bersepah, lepas tu kena pergi banyak celah bedah punya tempat.

selama menganggur tunggu tawaran degree ni, masa kedekut sangat. siang habiskan di pejabat. malam pulak siapkan tempahan crafty. memang tak menang tangan di buatnya. kalau kaki pun boleh buat kerja, ain  dah kerah kedua dua kaki ain untuk turut bersengkang siapkan berlonggok longgok kerja. jadi, kalau ada niat untuk berbelog, mesti sia sia terkubur macam tu saja. 

tskk T_T

masa secoet yang ada ni ain nak pulun share satu perkara yang menjadi kecintaan ain selain "Edward Cullen" dan "Kawen".ihiks >.< malu ittew tak semena mena. sejak awal dewasa ni, selama tak berblog, inilah perkara yang menyerikan hidup ain, ayat nak gewd gewd je kan ittew.



dengan ini ain nak jemput semua pembaca belog ain untuk singgah ke butik online ain. untuk penggemar fashion craft untuk mendapatkan update terkini fashion craft jom like page Dzaya Collections. Alhamdulillah, hampir dua bulan ain launched Dzaya Collections sikit demi sikit ain terima tempahan dari bermacam jenis crafty seperti pillow, plushie, keychain, brooch, name tag, pouch antara yang paling femes crafty.  Jemput cuci mata dengan tempahan baru ain dan happy shopping semua :


Mini Pillow
 ini antara koleksi tempahan yang paling banyak ain terima. comelkan mini pillow ni. kalau beli kat kedai tak tentu lagi mini pillow yang mahal tu boleh puaskan hati korang dengan design yang kiut kimchi dan murah kannn. nak letak nama tempek nama korang dengan bopreng pun ain mempersilakan. apatah lagi untuk kawan-kawan dan famili tersayang kann. nak nanges tengok mini pillow comel ni ~.^



Bookmark
apa yang lagi mampu ain cakap untuk bookmark yang bervariasi bentuk dan kaler ni. dah cukup untuk buat ain bersemangat nak terus studi, lepas tu tanda muka surat yang penting dengan bookmark yang comel ni. dari malas nak studi terus segerombolan mood studi datang. tak payah dah lepas ni paksa jasmani untuk studi demi masa depan yang cerah, cukup seketul bookmark yang kiut.

 

Key-chain dan plus hie
comelkann :")

Keychain Plus hie
Moster plus hie. aummm ~~'
Hand Bouquet
seperti yang ain pernah gembar gemburkan di entri "Hand Bouquet | Preparation Before Wedding" . Inilah hand bouquet cubaan pertama ain.

nanti nak kawen boleh buat sendiri je. ehew. gendik ittew

Brooch 
memperkenalkan koleksi brooch terbaru dari ain. semua ni baru je dua tiga hari lepas ain siapkan untuk memenuhi tuntutan lahiriah yang suka kan benda benda yang comel. plus, bila digayakan sometimes tudung macam kak limah pun boleh nampak menonjol umpama nelydia senrose. nampak sangat tipu. untuk brooch yang comel ni ain hanya jual RM1.50/pcs. makin banyak beli makin murah ain bagi o.O


Sekarang ni ain tengah gigih siapkan honey brooch. kenapa honey? suka hati ain la -.-"

t-shirt
nak baju comel, tapi mahal? design tak menarik? jom cuci mata dengan koleksi tempahan terbaru. sekali pandang dah cukup manis mata memandang. apatah lagi, baju ni dipakai. terus baju yang kosong nampak ohsem dan suweet. sayang betul ain nak pakai baju yang comeian macam ni, nak je buat frame gantung depan rumah khonnn. obvious oberr tauuu!


 

ain harap, lepas ni, ramai yang akan support ain tak saja di belog ain, tapi di online boutique ain. dan perancangan dibuat sangat teliti. sampai semalam kita tidur pun mimpi tengah jahit craft. seronok pulak bila kita dapat puaskan jasmani dan lahiriah kita dengan apa yang kita minati :')

dan harap semua dapat doakan yang terbaik dan diberkati ALLAH. apa lagi yang kita nak kan dari redha ALLAH. opps. satu lagi, jangan lupa LIKE page Dzaya Collections

terima kasih sudi baca ^^

23 sayang Ain Dzaya ♥:

Admin berkata...

semoga lu sukses

Unknown berkata...

ain ni kreatif la...suka la nengok benda kiut-kiut ni...:) homei sangattt...

Unknown berkata...

kreatif la ain ni...semua cantik, semua comel...:)

Chic Na berkata...

alahai.. tomey tomey je semua. kreatif ain.. ;)

Unknown berkata...

wahhh aktif mende ni pulak ye.. comelnyeee...

Sarah Mohd Saleh berkata...

Alosh2 mmg omey2. Sampai ke baju pon die buatt, smoga bjaya bisness ain ni :)

Unknown berkata...

alahaiii.
geram nengok!! cume cantik2!!

Unknown berkata...

alahiii..
cantik nya..
warna pon ceria jaa :D
kretip!

Unknown berkata...

Cantik dan comel. Moga ain diberi kesihatan untuk menyiapkan semua order yg diterima. •__•

aindzaya berkata...

@Phat ; thanks phat concern kat wa

aindzaya berkata...

@Zarra Qaseh ; ain pun sama, ceria je kalau mata memandang tau..

aindzaya berkata...

@Zarra Qaseh ain suka benda comel..lagi comel kalau benda tu hasil air tangan kita sendiri..hehe

aindzaya berkata...

@Chic Na ; takde lah chic na..biasa biasa je..cume rasa sangat seghonok buat ni semua...

aindzaya berkata...

@Chic Na ; takde lah chic na..biasa biasa je..cume rasa sangat seghonok buat ni semua...

aindzaya berkata...

@Deqla Manjew ; gunakan bakat sebaik mungkin je la kak deqla...

aindzaya berkata...

@Sarah Mohd Saleh : terima kasih sara. doakan ain ye ^^

aindzaya berkata...

@Sarah Mohd Saleh : terima kasih sara. doakan ain ye ^^

aindzaya berkata...

@hitammanis ain yang buat lagi geram tau..sayang pulak nak jual..ehew

aindzaya berkata...

@hitammanis ain yang buat lagi geram tau..sayang pulak nak jual..ehew

aindzaya berkata...

@Dhia Dirham : terima kasih dhia tolong doakan ain bersama :)

AM berkata...

Wah! Sekarang nie dah ada brooh dan baju. Cantik! Warna-warni, suka tengok. Semoga bisnes Ain terus maju! :D

9n0L4 berkata...

comey la ain buat. untung org kreatip ni. :)

Si Matatajam berkata...

Ok..akak terjah skang yek.. Salam Ramadhan Ain