Mengidam Lazania ;'(

Assalamualaikum ^^




Nah Lazania @ Lasagna ain curik kat google. =.=' tanpa belas ihsan sebagai tatapan perut imut yang sedang berdangdut!

Blurrrppp!




gara gara dengan eksaited menghadap citer kat astro Disney Channel waktu Magrib iaitu Garfield Movie mengakibatkan ain mengidam untuk melantak Lazania...saje je kan Garfield buat air liur ain netes waktu magrib !

5 bulan kemudian......

kononnya, dengan semangat berkobar kobar di hati, balik cuti sem nie nak belajar buat Lasagna. Sekali sekala nak merasa jugak masakan Italy, hari hari mengadap ikan goreng celup tepung jep...buhsan! =.=" 

tapi, duk tangguh dan tangguh dan tangguh lagi, nak cari bahan buat lasagna ni disebabkan keje opis selama cuti sem nie, sampai hilang pulak rasa sabor nak buat Lasagna.hik.hik.hik.

Apatah lagi cuti sem begini, ibu minta turun dapur cuci sebutir pinggan pun puas hentak hentak kaki, maka untuk buat Lasagna jauh sekali. Cuti sem begini menghadap lapisan tilam diselubungi comfoter adalah lebih bermakna dari melantak lapisan lasagna!


Saat ini. Tiba tiba pulak hati memberontak seribu penyesalan bila teringat kat lasagna.........dengan taburan penuh cheese mozarela diatas dikelilingi sos tomato masam masam manis.yummmy!gulppp!!

Blurrrppp!!!

" Ta payah nak lasagna sangatlah, esok suruh ayah beli murtabak diraja kat pasar malam".


"ok"......;'(

Murtabak diraja pun bolehla!


Masih ada waktu!
Jom rebut ramai~ramai =)

CLICK BANNER!



17 sayang Ain Dzaya ♥:

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA berkata...

Waduhhh terus laparrrr

Ezad Skytech berkata...

erk..tetiba terasa nak makan lasagna pulak bila tengok gambar tu...adehhh..

burnkelana berkata...

peerrgghh.. hujan2 terasa lapar lah pulok..

ain dzaya berkata...

@ADZA IRDAWATI aka MAK DARA thankz mak dara sudi singgah....tunggu mak dara masak lazania..;)

ain dzaya berkata...

@Ezad Skytech hehe..lazatkan!

Miss Purple Ungu berkata...

bestnya lasagna
lama dh x mkn kt SR huhuhu...

ain dzaya berkata...

@burnkelana tatapla la lazani tu..bia perut kasi kenyang...;)

ain dzaya berkata...

@Miss Purple Ungu SR kat ne tu? ley la share name tempat dgn ain ;)

Puteri Iqa Izyan berkata...

lasagna2 ni x penah pulak mkn. hoho..

murtabak raja pon sama. :D

[PCL] berkata...

penah makan 2 kali, tp ada hati gak nak suruh isteri buat sendiri....masih dlm proses berguru..heee.

ain dzaya berkata...

@[PCL] lepas nie bulehla share recipe dgn ain..ehhee

EYFAalias berkata...

lah ni namanya lazania? ahahhaa. xpernah tahu pn. Sadisnya hidup.

BLADE EDGE berkata...

wahhh terliurrr!!

ain dzaya berkata...

@EYFAalias nie la ain nak kasi taw...;)

JaLi AshBurn berkata...

wau, . . . . . perut menyanyi-nyanyi bile melihatnya, . . . :D

ain dzaya berkata...

@BLADE EDGE netes air liur gak kan!

Miss Purple Ungu berkata...

@ain dzayaalaa..kt Secret Recipe je ;)