Ain Dzaya Carian Gadis Konfiden Kotex Fresh 2012. sila turun padang beramai ramai!


Assalamualaikum 
stopppppppppppp! stay situ! stay situ! amboi. cepat nya nak pergi! stay situ. stay situ!

untuk hari ini, dan hari hari lain jugak! tolong vote untuk ain ya. alaaaa. ini yang pertama seumur hidup ain, ain join setelah mendapat keyakinan yang tinggi daripada kotex.peromote siket! ain perlu kan sokongan dari semua untuk kekal di Top 30. T_T

tolong undi ain pelisss. undi sekali je setiap sorang!! pelis koranggg..tolong vote dengan penuh lemah gemalai  dan sopan santun ye, untuk lebih macho sila tekan sini...
v
v

v
v


'search' nama Ain Dzaya dengan penuh sopan santun.
v
v


tolong lah undi Ain untuk terus berada di Top 30 tu!sobbsssobss. sebab musabab ain nak menang kerana hadiah yang disediakan cukup lumayan, disamping boleh menjadi tampungan sepanjang penghidupan ain di pusat pengajian yang tinggi.


nak godek godek tv3 untuk promote ain memang tak lan. lagipun ini festime bagi ain umpama kucing comel tepi jalan yang hilang tempat pergantungan. apa apa pun, tolong lah undi ain! sobbsob.. ain sedang menimba pengalaman ni.
sobbb. tarik hingus hijau.

 jangan lupa undi ain okkey! 
ajak kawan kawan untuk pakat pakat undi ain untuk terus berada di Top 30!

19 sayang Ain Dzaya ♥:

Zul De Alexis berkata...

kalau gua join boleh x ain? gua nk menang jugak..T_T

cweet pinky berkata...

CP undi ^.~V

MRS Rongoks berkata...

good luck ain ! ^^

fifie berkata...

Good luck ain, nanti internet okay fie vote. Huhu

piko ija berkata...

gudluck..hihi

Mr. Firdaus Windey berkata...

hasil bw ke blog sy..
ini hasilnya..

"Anda telah mengundi Ain Dzaya"

Goodluck :)

Nyamuk Terbang berkata...

dh undi...gud luck awk :)

Michelle Hopell berkata...

good luck Ain ...

Herma Julianny berkata...

dah undi!=)
gud luck ye ain...^^

Cik Cyida berkata...

ok dah!
gud luck Ain :)

cci berkata...

gud luck

lynn kamarul berkata...

gud luck ain. akak br tgk iklan ni kat tv semalam =)

afiqazizan berkata...

Goodluck ain..all the best..:)

Ain Dzaya berkata...

@Zul De Alexis boleh! amat digalakaaannn ... mohon nanti daapt sebilik dgn ang eh!

Ain Dzaya berkata...

@afiqazizan

@cci

@Cik Cyida

@Herma Julianny

@Michelle Hopell

@Nyamuk Terbang

@Mr. Firdaus Windey

@piko ija

@fifie

@MRS Rongoks

@cweet pinky

measihhh seme2,, sebab suppot ainn :))

naksusu berkata...

Da stay diam2 ni....
Good luck ain... :)

Nizam Ijam berkata...

goodluck... terus mencari undi :)

abhamz hamaz berkata...

assalam, semoga berjaya...

Suhami Ahmad berkata...

hamboi hadiahnya malatop....atok x joint bley?
*pitamm
atok dah hundi :)