Beli Sikat Baru.

Assalamualaikum  

seronoknya belum sempat nak celik bijik mata, tetiba, hujan turun mencurah curah lebat. ni la masanya untuk tarik seloww seloww selimut gebu yang ada, kendian, tutup seluruh jasmani, dan kebil kebil mata sensorang dalam selimut, lalu buat buat tanya kat diri sendiri :

ehh! aku kat mana ni? asal gelap! arghh! tolong tolong!

hikhik. gedik kan? macam tu la ain kecik kecik dulu. masa zaman main lap lap hingus hijau guna lengan baju dulu, kalau hujan turun saja, tu la nikmat menjadi kanak kanak. Cuma yang dilema ain kini ialah ain kene gagahkan diri jugak pergi ofis. awwrrr. 

Sebelum tu,


walaupun* ---> typootypootypoo errorrr






maka, dengan itu ain terus menggagahkan diri secara tidak sukarela






percaya atau tidak, timbunan sikat tersebut telah pun ada di rumah. Lepas ain beli sikat hari tu kan, adik adik ain siap bahagikan sikap tu untuk setiap sorang dalam famili ain tu.hik.hik.hik.tak terkecuali jugak termasuk ain. 

Maka dengan itu, harapan ain, lepas ni sikat kat rumah tak hilang atau cuba sembunyikan diri . Kalau tak, setiap kali nak guna sikat, cepatcepat segerombolan mereka larik menyelamatkan diri masing masing.
meh-meh join segment sempoi, simple dari Ain dan Selendang Merah
CREATIVE, ARTISTIK, GEORGEOUS, ADORABLE, FASHIONABLE,OWESOME 
clik banner




41 sayang Ain Dzaya ♥:

Zul De Alexis berkata...

mohon bg wa satu sikat..eh!

Unknown berkata...

http://hunyieda.blogspot.com/2012/07/contest-like-post-win-rm600.html jempu join sini dear...esokk tamatt...cepatt..

Unknown berkata...

http://hunyieda.blogspot.com/2012/07/contest-like-post-win-rm600.html jempu join sini dear...esokk tamatt...cepatt..

Unknown berkata...

amboi byk betei sikat aang beli ain.. sikat pakai buang kah? haha.. bak mai nak satu...

mrs eyza berkata...

haaa tu dia jenuh menyikat la pasnie hehe...pa kata pi buat lelongan kat pasar malam hehe...

nazirah berkata...

hahahhaa macam2 ek.. hehe..
tu la dalam bnyk2 brg kat rumah
mmg sikat ni jnis mudah hilang la
huhu so pasni cci pn nak wat stok
la kat uma , beli sikat manyak2 hee

Unknown berkata...

haha selalu gak terkena mcm ni.. bila time nak pkai kemain susah nak cari.. bila dah beli baru je barulah terjumpa balik sikat lama. haha

Arryana Nasution berkata...

Amboi amboi..
btoi2 beli stok bertahun punya
hahaa

paling sakit hati kalo cari2 rupanya sikat ada dalam poket baju sebab sebelum tue sendiri yg letak.. hew hew hew~~

Unknown berkata...

haha :)
hamek satu guni :D

Kim Anis berkata...

Haha , bagi 10 , boleh? :DD

Btw , Apa maksud Ain ; nie macam pertandingan seo la ek? ;

Mishter Izwän berkata...

ain semakin hebak berblog laa. terer la buat doodle tuh . mintak tips kit :D


ain kt uma sikat pakai buang ke like polistrin .

anak ayah berkata...

salam ziarah ^_^

Awanama berkata...

selalu jugak dak Darwisy main sikat...
tapi bukan sikat rambut menatang die...
die wat pistol main tembak2...

pagi esoknye...ibunye cari kompem tak jmpe...jadiknye pegi keje x bersikat rambut laa..nasib pakai tudung...

kot kena beli seguni mcm ain tu dak..?

Ilaasuhailaa berkata...

hahha..klakar la..
boleh buat kedai sikat rmbut da tu

mrs kayrul berkata...

comel komik tue..

ambi terus dibeli seguni sikat..ha kalau hilang lagi tak tau la

Sandra Azwan berkata...

tak suka guna sikat....pakai jari je..;-P

Ezad Skytech berkata...

haha...stok utk berapa tahun sikat tu ain...haha~

Awanama berkata...

Kalau ada lebih sila courier ke Lia.. Heeee

KenNahalona berkata...

HAHAHA . KELAKoW . HIHIHIHI .
nak sikatt satu ! :D

9n0L4 berkata...

nak jugak sikat. asek hilang je kan. hehe.

Sophie Al-Yahya berkata...

ish3.. kelakarnya ain..hehehehe..
banyak bebenor ni sikat kat rumah.

aindzaya berkata...

@Zul De Alexis kesian ang..patut ang kurang hensem..

aindzaya berkata...

@cynta ieda insyallah klu rajin.hehew

aindzaya berkata...

@KorN sikat stock sepanjang zaman..ang pun sama cam zul de alexis gak ke?

aindzaya berkata...

@misz_eyza pasal tu ain dah buat perbincangan dengan adik ain sekalian..boleh jugaklah penuh sepoket sehari.hikzz

aindzaya berkata...

@nazirah nak buat cmne..adik badik xde disiplin guna sikat dgn sopan..hadeii!

aindzaya berkata...

@faridah nazurah kene ikat kat dinding la tiap sikat tu...

aindzaya berkata...

@Arryana Nasution yg tu kes nyanyok munkin.hehew.juz kidding :">

aindzaya berkata...

@LITTLE NUUR barulah pasnie sikat tak hilang2..hukhukhuk.

aindzaya berkata...

@HanNah eh bukan..hanya utk suka2 je :)

aindzaya berkata...

@Mishter Izwän hebakk? ang mengigau nie..hehehe..sikat polistrin kene rmbut ain kompen cair woo!

aindzaya berkata...

@eyqa amin haii!

aindzaya berkata...

@Nana haha..nakal betei Darwish .ada bakat jadi polis nie..mak dia kene selalu perhatikan la.ihiks..

aindzaya berkata...

@iLa suHaiLa boleh la penuh duit sepoket sehari.hikkzz

aindzaya berkata...

@Sandra Azwan pehh! rawatan rebondingg :">

aindzaya berkata...

@Ezad Skytech selama lama mungkin..hahaha

aindzaya berkata...

@mrs kayrul klu hilang lagi memang nk kene sembelih la sensorang hari2 dalam rumah tu :p

aindzaya berkata...

@Cik Lia Lomi lia nk buat bisness sikat ke?hokhokhok

aindzaya berkata...

@HaN!eY aKmaL 1 sikat singgit..hehehw

aindzaya berkata...

@Sophie Al-Yahya stock simpanan perancanga masa depan la sopi..hehehew

lady-D berkata...

oke..sikat dla baru je hilang..kire present bday dla la..haha