Pepper Spray

Assalamualaikum

disebabkan gaya hidup ain sekarang jauh lebih  tipikal tahap dewa mencabarnya. malah sentiasa menganggu kitaran penghidupan jasmani, rohani, fizikal dan batin ain untuk saling bekerjasama bermuafakat untuk ain.

di samping itu, jarak tempat praktikal dan rumah sewa ain umpama sekangkang kera dan maka, dengan itu, ain telah berbuat keputusan secara drastiknya untuk membeli 'pepper spray'. ini bukan sejenis makanan untuk dimakan bersama nasi goreng, burger apatah lagi roti canai. 

tapi sejenis alat yang harus digunakan untuk di sembur ke mata penjenayah, jika mereka berniat jahat kepada kita. contohnya sebegini :










mohon perkara sebegini tak berlaku dalam hidup ain. naiya, laki masa depan ain.kihkihkih.

meh-meh join segment sempoi, simple dari Ain dan Selendang Merah
CREATIVE, ARTISTIK, GEORGEOUS, ADORABLE, FASHIONABLE,OWESOME 
clik banner



21 sayang Ain Dzaya ♥:

Shawn Razaleigh berkata...

hang lukih pakai apa? hang jgan ckp pakai tgn. gua spray dgn spray lada hitam manis satg

Shawn Razaleigh berkata...

hang lukih pakai apa? hang jgan ckp pakai tgn. gua spray dgn spray lada hitam manis satg

Zul De Alexis berkata...

kesian laki masa depan ang...

nak wat cmne dpt awek cam ang kn..giler! bhahah

Unknown berkata...

aku dapat rasakan ko ni macam ala2 tomboy lah.. muehehehe

LaLa mhdnor berkata...

mana ain beli pepper spray tu ?

TUGAU GATES berkata...

aku pakai ridsect derr..jimat bajet..isk3

cik kiwi's berkata...

dah macam bom mase perang je spray ang!. btw lukih pakai pa ni? comey gila..:))

teyn teyn berkata...

huhu.. kalo lelaki masa depan ain yg kena, habis la..haha

aindzaya berkata...

@Shawn Razaleigh wa pakai montot guna pensel stabilo..ang percaya tak?

aindzaya berkata...

@Zul De Alexis beliau patut untung sbb wa awek yg pndai jaga diri..cuma tak pandai jaga laki..nbahha

aindzaya berkata...

@KorNah..mana ko taw tu..gua khunsa la....

aindzaya berkata...

@LaLa mhdnor beli online shop jer..ahmoi tu kasi buy 1 free one..

aindzaya berkata...

@TUGAU GATES wa rasa cam mahal jer..wa rasa kentot herba lagi mujarab...

aindzaya berkata...

@cik kiwi's pakai mouse la :p

aindzaya berkata...

@ms teyn teyn mohon beliau bersabar dpt awek mcm nie..bhaha

Kim Anis berkata...

HAHA , 'laki masa depan'

Terbaikk ar.. ;)

Atiqah Wadiah berkata...

sian laki masa dpn ain..hiok3

penyuluh perikanan berkata...

postingan bagus dan keren...
terima kasih

Unknown berkata...

haha kesian laki masa depan kau.. tak pasal2 je terkena. haha

Ezad Skytech berkata...

jangan salah spray ye ain..mmg naya je nanti...hee~

9n0L4 berkata...

cantiknyeeeee. kiut. pandainyeee lukis ye. ;)