#1 Tulis doa cinta dalam lipatan kertas ;)



Assalamualaikum ^^
Pencinta wanita dan lelaki....ppsstt!! dengan sukacita dan dukacitanya ain nak revealed satu rahsia ain turun temurun selama ini......takkan ain nak pendam sorang-sorangkannn....sharing is sexy, right?


Sudah menjadi satu habit turun temurun untuk tulis doa cinta dalam lipatan kertas...hewhewhew....kerana akur bahawa ain tidak punyai rupa seperti Cloepatran Strata sewaktu kecik kecik dahulu...cukuplah sekadar klon Mia Sara Nasuha sudah mampu membuat hati ain belajar  teknik teknik mencari boipren sejati. Dengan harapan berkekalan hingga hujung nyawa. =.=''

Disebabkan zaman sekolah menengah dulukala teman teman seangkatan dengan ain sudah ramai berjinak jinak dengan cinta monyet. Waktu rehat makan bersama sama, gurau senda, balik kayuh basikal bersama sama dan termasuk kene denda bersama sebab tak siap keje sekolah.......ain berasa sungguh tercabar!! Oleh itu, selama empatploh malam berturut-turut ain menuntut ilmu mencari boipren sejati, dengan segala tekad di dada moga berjumpa dengan boipren sejati idaman....

Beberapa minggu kemudian usaha ain tidak sia sia, segala teknik teknik yang dipelajari ain praktikan secara tipikal di sekolah mahupun di kedai runcit depan rumah dengan basikal. Ain bukanlah jenis yang terlalu memilih, cukuplah sekadar punya rupa seperti Kim Hyun Jong dan berkeperibadian seperti Sheikh Mishary Al-afasy. Sejuk mata kemamakan ain nanti bila kenal dengan calon bakal suami. ok! sila abaikan,

Namun usaha ain hanya 80% sahaja kerana semua calon tidak memenuhi tuntutan rohani ain kerana ain anti-lelaki merokok, apatah lagi yang kaki ayam, perempuan. Sungguh annoyinglah mereka tu!

Kerana ain bukan jenis perempuan yang mudah putus asa terutamanya dalam misi mencari boipren sejati, tiba-tiba ain mendapat idea hasil kerahan otak semasa exam pertengahan tahun tingkatan 2...bahawasanya ain haruslah tulis doa cinta ain dalam lipatan kertas dengan harapan calon boipren sejati akan mendengar rintihan hati kecil... gedik kan...hewhewhew...



Terpaksa to-be-continued la....makhluk strimix nie memang suka menganggu ain tika syok bercerita....
tata~




15 sayang Ain Dzaya ♥:

ekmal berkata...

teruskan usaha anda,hehe :)

..cik gugu.. berkata...

amboi.. bkn memilih ye???

tiefazatie berkata...

hehe..ada2 je la..sabo je la..makhluk strimix eh..hehe

Anis Adila Aris berkata...

comel je kan, tuntut ilmu mengorat lama gile :)

ain dzaya berkata...

@..cik gugu.. tak la memilih sgt pun..ehhe

Emilia Emira berkata...

kne memilih juga kn..wee kim slm makhluk strimix ye

Eera Shera berkata...

mcm suwit je wat gitu..hehe

ain dzaya berkata...

@Anis Adila Aris wajib jadi amaln tuh!

ain dzaya berkata...

@Emilia Emira owh! semestinye!

Ezad Skytech berkata...

hee..yang merokok tu kena pangkah awal2...hee...yang kaki perempuan pun sama...

hee..bersambung la pulak...(^^,)

ain dzaya berkata...

@Ezad Skytech ehee..bru nak list calon..ceiit!

Izyan Masri berkata...

AMBOI KEMAIN BERTEKAD CARI BOIPREN SEJATI.HAHA XD

teha berkata...

gud2 ! yg merokok , kaki aym etc etc mmg kena pangkah awl2.. hahaa !

ain dzaya berkata...

@teha opkos dear!

sha my heart berkata...

muda lagi kot.. haha~