Hujung minggu.

Assalamualaikum!
Salam sejahtera!
Selamat hari hujung minggu semua! Apa aktiviti anda sekalian hari ini?!

Setiap kali hujung minggu, ain mesti merancang banyak perkara!!

Nak tau?!
JOM TONTON.

Photobucket

P/s : Jangan jadi jangan budak diatas tu ye....selamat berhujung minggu :).


21 sayang Ain Dzaya ♥:

NadiRah berkata...

wahh...gerak2 lah posting nih..
header cumil.. ^^

ain dzaya berkata...

@NadiRah : ain baru belajar buat ler!

iMBobo berkata...

amboi pukul 11 baru bgn??hehe

sha my heart berkata...

rajinnya buat pic animate ni. er, betul ke animate?

Kancil 8349 berkata...

selamat berhujung minggu

ain dzaya berkata...

@iMBobo hehehe..biaslah cuti..tak sia sia cuti yg ada .

ain dzaya berkata...

@sha my heart : yup animated gif la dear!

ain dzaya berkata...

@Kancil 8349 : selamat berhujung minggu sang kancil!

Selendang Merah berkata...

cantik lah post nie ain..bila mau wat tutorial??

nik rosmawati berkata...

hujung minggu duk umah jea.tak tahu nak kuar jln kemana...hehe

ain dzaya berkata...

@Selendang Merah dalam masa terdekat..tunggu ye..nanti ain informkan =)

faridah nazurah berkata...

bhahahaha tulah sebelum buat pape jgn rancang2 dulu, nanti mesti tak jadi punye.. haha kita sama geng! geng bangun lambat!


hehe tak terkejut pun tgk blog ain nih.. dah selalu datang. so mmg x terkejut pun tgk blog ni berubah

ain dzaya berkata...

@faridah nazurah hehehe..baru je nak buat suprise.

Saiazuan berkata...

ujung mgu je blogging n asgmnt

amna berkata...

wah, rajinya dia nak tolong ibu di rumah.. :)

JaLi AshBurn berkata...

doodlez, . . . comel nyer, . . . . hehe, nak buat jugak la, . . =)

ain dzaya berkata...

@amna rajinke...huhu

ain dzaya berkata...

@Saiazuan its woke! jgn tension2 yer!

tiefazatie berkata...

ok pe..hee

Addin berkata...

haha cute je ! :D

last last dia tolog diri dia sendiri dengan tidur yang cukup .

ain dzaya berkata...

@Addin cuti kan! kene tido cukup!hehe