Jom mamam ramen!!

Baru lepas review cerita BOF..hehe..tetiba je rasa leleh bila tengok Jun Pyo mamam ramen dengan Jan Di....walawee!!sedapnyeee...haha... perut lapar dowh!!. mama saya pula buat laksa petang- petang cenggini...adoyaii!!!not my taste ler.... So, apa lagi jom ler masak ramen..

credit by Mr. google...thankz sir!!

Resipi:


Segelas air masak
mee
bawang 
sayur

1. Masukkan segelas air dalam periuk . 
2. Setelah air gelegak, masukkan mee, bawang, sayur.
3. Tinggalkan masakan sehingga masak sepenuhnya.
4. Then, hidangkan makanan ikut style sendiri la..
...
...
...
..
.

taranggg!!
siap suda~
saya punya simple jer...wahaha..best tak!best tak!
yang kari punyer...of kos la!!feveret nie...
jom mamam ramen!!!

 
Maggi Malaysia











Ramen
Korang kenal ramen tak??haha. ramen nie sama je kowt macam maggi...maknanya korang pun da hari-hari mamam la ...ta payah susah-susah beli tiket flight ke Korea, Jepun..semata mata nak makan ramen...
Di Malaysia. segalanya ada..hehehexx


6 sayang Ain Dzaya ♥:

nureenina berkata...

toink2~~ BOF de bez!! mak aih..lapor ramen la plak

fiq. berkata...

haha, kan? mula2 tgk bof, ingt jugak ramen ni sama ngn maggi tak? fizikal dah sama,
baru ingat nak masak ramen malam2 ni, pasni cakap pon, tak panggil maggi dah, panggil ramen....ngoks.

..gugu.. berkata...

bof mantap!

loike it~

ain dzaya berkata...

hahaha..mamam ramen disebabkan bof..hehe

Norizyana berkata...

suke sgt tgk BOF...sweet kot~ ;)

ain dzaya berkata...

opkos la...
pakwe saya ada at citu
ahakzz
pewasan lak~