Saya antara yang terpilih oleh-Nya =.=''

Betulke apa yang  saya cakapkan nie?
"Betulla"

Bertuahkan saya nie?
"mestilah!bukan calang-calang orang taw!!"

Kiranya saya memang layak la nie??
"la iya dong, usah khuatirin lagi, kamu emang benar dari segala galanya"

Owh, begitu emmm...
Bolehke saya lalui semua nie?
"jia kamu sudah terpilih itu bermakna, kamu memang telah mampu untuk lalui semua nie.."


http://aindzaya.blogspot.com

hmmm...
Saya memeang sentiasa menjadi antara yang terpilih, sejak dari lahir, saya antara yang terpilih olehNya untuk hidup seperti manusia lagi. Manusia nie adalah sebaik baik kejadian!
Jadi saya la tuh :))

So, saya nie orang yang baik la yer?
(jgn prasan la)

Dari kecil, apa yang saya mnta semua dapat, cakap jew nak apa, nak gie mana...
ibu ayah saya sanggup tunaikan...
bila saya merajuk..dorang ler yang pujuk si gedix nie...
bila saya gembira...dorang lagi gembira...
*--------*''

bila saya da meningkat remaja, saya sedar tanggungjawab saya pada mereka, disebabkan parents saya adalah yang TERBAIKK!!
SO, mesti jadi yang terbaik untuk mereka...
saya memang antara yang terpilih...:0


Tapi, sekarang saya berjauhan dengan mereka, 
saya terima sumenya dengan senyuman, 
saya janji akan terus jadi yang terbaik untuk mereka...
Saya jadi insan terpilih,
saya dapat result SPM yang baik,
saya jumpa kawan2 yang baik
yang dapat tolong n bimbing saya...
................................................................
.......................................................
...................................................
................................................
............................................
.........................................
 ...........................
....................
.......
..
.
Dan sekarang saya still lagi insan terpilih, saya terima dugaan yang paling besar dalam hidup saya..
hanya kerana saya tersilap langkah,
Allah takkan bagi dugaan yang tak mampu ditanggung oleh hamba-Nya..
nie bermakna..saya terpaksa juga lalui dugaan nie dengan sabar,
saya memang takut!saya perlu di bimbing...


ibu saya kata,
kita kena sabar dengan apa yang kita lalui..semuanya ada hikmahnya..
jangan putus asa..Allah masih sayangkan hambaNya...
tapi saya still tetanya-tanya

bila semua nie nak berakhir............